miércoles, 7 de mayo de 2014

I seguim amb comunions....

Us porto un altre àlbum per guardar tots els moments d'aquest dia: aquest és diferent als altres ja que originalment havia de ser folrat amb tela ... però vaig optar per fer enquadernació amb la Bind It All i li vaig fer tapes de cartró dur .. Vaig fer servir els papers de la col · lecció de Docrafts - Papermania - Capsule Collection gamma dels roses. Que per cert quan la vaig comprar no em va resultar del meu gust ... em vaig atrevir a usar-la i la veritat és que m'han encantat per a treballs així. Sa base és de cartolina blanca, algunes són texturitzades o altres de gramatge més elevat. Espero que la destinatària quedi satisfeta. Us agrada?

En breu us ensenyaré altre per nadó, que va néixer fa just una setmana, i és dels meus preferits i un altre que està en procés per comunió també;)


Y seguimos con comuniones, os traigo otro album para guardar todos los momentos de ese día: este es diferente a los otros puesto que originalmente iba a ser forrado con tela... pero opté por hacer encuadernación con la Bind It All y le hice tapas de cartón duro.. Usé los papeles de la colección de Docrafts - Papermania - Capsule Collection gama de los rosas. La base es de cartulina blanca, algunas son texturizadas u otras de gramaje más elevado.  Que por cierto cuando la compré no me resultó de mi agrado... me atreví a usarla y la verdad es que me han encantado para trabajos así.  Espero que la destinataria quede satisfecha. Os gusta?

En breve os enserñaré otro para bebé, que nació hace justo una semana, y es de mis preferidos y otro que está en proceso para comunión también ;)



No hay comentarios:

Publicar un comentario