viernes, 12 de julio de 2013

9 Llunes

No veia es moment de publicar aquest nou projecte. El vaig començar tot d'una quan vaig saber que sa família creixia i que tornava a ser TIAAA!!!!. Em feia ganes crear un diari per l'embaraç i pensar que tingués tot lo necessari, no va ser tasca fàcil. Agafant tot el que jo vaig fer mentres esperava s'arrivada de na Paula. Es meu diari de moments, sensacions... es meu album d'ecos, ses llistes del que havia de dur a l'hospital, sa des neixament, ses postals de felicitació de sa gent... i vaig intentar agrupar-lo tot amb un i que no hi faltés de res.
Com per ara tinc costum, ho he regalat sense acabar de personalitzar. Sa destinàtaria ha rebut espais per descriure moments, sensacions, emocions, pors. Hi ha cabuda per fotos, per ecos, per llistes, per apuntar horaris....i per tot el que ella vagi necessitant. I com solem dir ses que feim scrap, també ha rebut "chuches scraperas" per acabar de decorar aquest diari. Esper que us agradi.



Una petita llibreta per anar apuntant detalls que sempre voldrà recordar. 

A la dreta està pensat com agenda per apuntar dates des metge...

Una de ses butxaques que més m'agraden, possar ses fotos des petit-a
Una díficil elecció,es nom que possarem. Com es dirà?


Apunts, llistes, fotos...
Espai per fotos, molt espai. 
I ses chuches per acabar es projecte ;) 

2 comentarios:

  1. Molt wapo i de molt valor emotiu... Precios!!!

    Muac

    Sonia

    ResponderEliminar
  2. Maria!!! Eres una maquina scrapera!!!!! M'encanta!!!!! No se que dir-te! No li falta detall!!! En poques paraules, el millor regal que podies fet a uns pares emocionats!!!! Enhorabona guapa

    ResponderEliminar