viernes, 18 de julio de 2014

Més babys!!

Una vegada més us mostraré detalls de dos projectes que ja estàn acabats. Es de fiet ja està en mans de la seva futura família i es de fieta prest viatjarà cap a sa destinàtaria.

Aquest dos projectes tenen en comú que estàn folrats amb tela, he emprat ses col.leccions de paper Echo Park Bundle of boy i of joy (son precioses!!)

A cap, falta detall: apuntar dades des neixament, fotos de família o dels primers banys. Es primer nadal o estiu, també tenen cabuda, com tot una pàgina amb desplegables o llibre per es dia des primer aniversari.

Ses fulles son tipus butxaca per poder escriure o guardar papers, notes, tickets de compra, entrades....

I si una cosa també tenen en comú es que cada projecte du es seu sobret particular amb decoracions (o scrapchuches, com deim ses scraperes) per acabar de decorar per els seus papis.

Una vez más os mostraré detalles de dos proyectos que ya están terminados. El de niño ya está en manos de su futura familia y el de la peque pronto viajará hacia su destino.

Estos dos proyectos tienen en común que están forrados con tela, he usado las colecciones de papel Echo Park Bundle of boy y of joy (son preciosas!)

No falta detalle: apuntar datos del nacimiento, fotos de familia o de los primeros baños. La primera navidad, el verano verano, también tienen cabida, y como no, uno de los acontecimientos más importantes que ocupa toda una página con desplegables, su primer cumpleaños.

Sus hojas son tipo bolsillo para poder escribir o guardar papeles, notas, tickets de compra, entradas ....

Y si algo también tienen en común es que cada proyecto lleva se su sobrecito particular con decoraciones (o scrapchuches, como decimos nosotr@s) para terminar de decorar por sus papis.